Välkommen till min nya blogg!! Tack Micke & Carro!!!

Här kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, framförallt de jobb jag är ute på runt om i Sverige. Jag har ju bland de roligaste jobb man kan ha, alltid nya platser, nya människor, artister, duktiga talanger och massor skoj.
Detta kommer mixas med lite annat som jag gillar, mode, mina vänner och så träningen förstås:)!!
Hoppas jag kan bjuda på massor härlig inspiration samt lite bra tränings och hälso tips.
Denna blogg har designats av Micke & Carro, två superhärliga människor,deras länkar finns här till vänster, STORT TACK!!  Love/ Annamia

hejhej

Elin t.v , Jag & Sara t.h på "FÄRJAN" under finalen av Julstjärnan, Grattis Lisa Ajax som vann:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

u go girl:)

2009-01-22 @ 19:58:37
Postat av: Hmmmm

Proffessionell????

Har aldrig sett dig innan.

2009-01-28 @ 05:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0