Alperna var toppen!

Innan jul var jag med det härliga Skoda gänget i Alperna, Österrike - Stubai glaciären. En mycket trevlig resa som jag gärna bjuder på några bilder ifrån!

Mys i backen efter tävlingen.                           

I backen på kvällsturen, Bmw welt besök, jag som lucia med mitt tåg och dagens stavfel mössan:)



Otroligt härliga vyer, men tusan vad högt.



Mycket party blev det också på lokala pubar i byn, här är jag och Mikael från Skoda.

Härligt var det!! men nu laddas det här hemma inför Schlagern! Love/ Annamia

Kommentarer
Postat av: Mikael

Vilken kul resa det måste ha varit :)



Här laddas det också upp inför schlagern! Mycket som händer, ska bli kul att ses igen!



Kram

2009-01-24 @ 21:45:10
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0