Schlager final! börjar med Torsdagen...HÖTORGSCITY!



Som tillbringades hos underbara MY o Katarina på HÖTORGSCITY med artister från Melodifestivalen.
inthecity.se , deras hemsida med bildgalleri. Då schemat under dessa dagar är aningens späckat blev det bråttom från Hötorgscity till KFem Vällingby, som tur var fick jag hjälp av Micke, Carro och Emma så jag hann!! Signaturen på KFem gick på samtidigt som jag bytte om på vägen upp till scenen i trappan, jo.. allt kan lösas!!


I Taxin mot Vällingby!!!!


 


På plats på KFem!! Markoolio, Shirley Clamp och Lilla Schlagern som vanns av underbara Shenie Fogo, vilken dag!



Jag och Elin avslutade med en härlig middag på Primo restaurang vid hotellet, puh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0