Finalveckan är här!

Eftersom jag bloggar på Gylleneskor har denna blogg blivit lite dåligt uppdaterad men ni får gärna besöka mig där!
Gylleneskor.se 

Nu åker jag mot Stockholm och kommer befinna mig på Hötorgscity Sergelgatan torsdag och fredag med artister från Melodifestivalen. På torsdag efter 17.00 blir det K Fem Välingby med Markoolio och Shirley Clamp. På Lördag är jag på Globen City med b.la Starpilots, Next 3, Markoolio m.fl ( hela programmet finns på länken ovan)
Söndag K fem igen och då kommer Molly, EMD, Lilli & Susie M.fl....

Gylleneskor sidan uppdateras med bilder hela tiden och efter helgen lägger jag upp massa bilder här! Hoppas vi ses! // Annamia


Nordman, Sofia, Alexander gylleneskor, Zillah&Totte, jag i mitten, Next 3 på K Fem Vällingby. Bild av Mikael Jansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0