Succépremiär med Gylleneskorturné & Schlagerstjärnan i Borås

I fredags åkte jag till STHLM för att hämta allt material för turnén samt turnébilen. Den är grön och ganska ful men jag o Jennie ´har pimpat upp den lite nu:)
Tidigt på lördag morgon åkte jag mot Jönköping för att hämta Jennie, sedan mot Borås.
Startfältet i Borås var grymt!! Tillslut vann Jennifer Johansson i ett mycket tuff dagsfinal mot 3an Alexander Hurtig och 2an Elisa Lindström. Hon blev så glad och rörd:) Läs artikel från Borås tidning här..
När det är premiär är det alltid lite smånervöst och massor fix o trix som inte alltid går exakt som man tänkt sig, men som tur var hade vi besök på plats av Rasmus Ericsson som fick hjälpa oss en hel del:)
Gästartister var Alexander från idol ( på hemmaplan) och Peter från Bonde söker fru.
Det blev tillslut en mycket lyckad dag och en väldigt bra premiär!! bjuder på lite bilder:)



Jag , Bonden Peter och jennie:)



Rasmus o Jennie:) love

     

Alla tävlande, Alexander Hurtig o Nadja Juslin kramas, Jennie och Idol Alexander kramas




Dagens Schlageroutfit



Sannah, Nadja o Jennie... LOVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0