Skumtomtar!!! Jonna & Marcus gick till dagsfinal i talang på torp:)

Okey! This is the thing!! Jag är sockerberoende, tips hur man undkommer detta problem emottages gärna.
Och Jennie.. varför kom det bara bild på mig med skumtomtar i munnen, vi tog ju fina bilder på dig osså!!!???
Åter till Talang, Från Uddevalla gick Jonna Torstensson och Marcus Sjöstrand vidare, två superduktiga änglar:) Jonna med en ballad och akustisk gitarr och Marcus med sitt rockband Inflammable. LYCKA TILL BÅDA!!! LOVE U!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

åååhh...gumman du e såååå snygg när du äter skummisar, jag skickar bilder på mig sen..hahah!!!!

Det där med sockerberoendet tar vi i Turnébussen till helgen...jag ska lära dig aallllllttt jag kan hjärtat!!!

LOVE U PUSS

2009-02-04 @ 17:27:17
Postat av: Familjen Ingvarsson

Heej <3



Åh , AnnaMia du är söt både med och utan skummisar i munnen ! <3

Allt klär en skönhet vet du väl !! <3

Vi ses i Jönköping ( Julia tävlar ) <3

Vi saknar dig !



Många kramar familjen Ingvarsson<3

2009-02-05 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0