I söndags "gästade" jag Talang turnén..

Från Borås fortsatte jag och Jennie till Uddevalla. Vi checkade in på hotellet ganska sent, bloggade på Gyllene skor och begav oss till Harrys för lite middag mm.  Jocke ( se nedan ) från produktionsbolaget anslöt , vi hade mycket trevligt.
På morgonen (söndag) ringde klockan tiiidigt och vi var lite sega, men väl på plats gjorde vi ett toppenprogram! Mest tack vare den underbara publiken på Torp, och alla duktiga / modiga talanger som sökte. Detta är verkligen ett superkul program att titta på:) Jag kör talang igen på söndag Ikano Linköping, kom gärna o kolla då!! Love // Annamia

..
JENNIE O JOCKE PÅ TORP



DAGENS TALANG OUTFIT klänning från Asos.com , best store ever:)

Kommentarer
Postat av: Sally Ingvarsson

Annamia du är fin i allt <3

jag saknar dig !!

puss och kram Sally <3

2009-02-06 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0