Lördagen - Globen!!!

Det var föööör länge sen jag bloggade så minnena börjar blekna:(!! Jag har bloggat på Gylleneskor hela mellosvängen, massor bilder och inlägg ligger därför där men kolla gärna in den sidan:) de finns ju kvar:)
Det var en fantastisk dag på lördagen med artister som Lili & Susie, Markoolio, Poodles, Maria & Anna, m.fl. Vi lottade ut artisttavlan som alla artister ritat sina självporträtt på till en superglad vinnare. OOHH jag har ju en bild fr Globen kom jag på nu den kommer här:) Jag älskar den!!! PUSS!!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååh, MIN BALLONG!! :-DD Jag är fortfarande sjukt stolt över att jag lyckades skriva snyggt. hahaha.



Undra vart den ballongen tog vägen föresten? :o



Kram!



/ S

2009-04-10 @ 19:30:44
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Mika

Hahaha, den där ballongen alltså! ;)



Sara, jag tror ni dumpade den hemma hos Thilda innan mello... eller om den försvann i Globen... HAHAHA!



Kram på dig! Hoppas vi syns snart! ;)

/Mika

2009-04-19 @ 10:56:55
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0